Centrum Handlowe Jupiter Warszawa - zakupy meblowe w centrumMeble Swalen Swarzędz

Meble Swalen Swarzędz. Super sklep z zestawami wypoczynkowymi polskiego producenta ze Swarzędza. Tam zakupiłem skórzany narożnik i jestem zadowolony Meble Swalen Swarzędz. Super sklep z zestawami wypoczynkowymi polskiego producenta ...
Zobacz równieź
  • Nowoczesne kuchnie - Salon "Nowoczesne Wnętrze" bardzo ciekawe aranżacje: kuchnie, ...
  • Meble BRW - Meble BRW: szafy, kuchnie. W BRW w Jupiterze znajduje się duża ...
  • Salon BRW Warszawa - Meble BRW Warszawa - duży salon w Jupiterze. BRW w/g reklamy ...
  • Meble Swalen Swarzędz - Meble Swalen Swarzędz. Super sklep z zestawami wypoczynkowymi ...
  • Kanapa Swalen - Kanapa lub sofa firmy Swalen model 131. Meble tej firmy mogę ...
  • Flugger farby - Flügger sklep z farbami. Duńska firma sprzedająca farby dekoracyjne, ...
  • Meble kolonialne - Meble kolonialne w CH Jupiter

Komentarze, opinie, forum
  • kaska 26-12-2007 g. 09:44:04
    mam taki sam wypoczynek jak na zdjęciu i jestem bardzo zadowolona meble sa bardzo dobrej jakości
  • anita 26-06-2008 g. 18:42:39
    bardzo dobre meble i obsługa
  • Urszula 05-04-2009 g. 14:02:16
    Świetny sklep z meblami.Ja byłam na Targówku i zakupiłam komplet 041 sofe i dwa fotele i jestem bardzo zadowolona.Profesjonalna obsługa ,oby takich więcej w sklepach meblowych
  • humez 20-01-2010 g. 23:18:33
    obsluga we wroclawiu - bardzo kiepska
  • dave 25-10-2010 g. 21:20:00
    Swalen nie 'wali' mebli w dwoinie (chyba, że klient taką skórę zamówi ze względu na cenę). Dostarczam im skórę i wiem z czego produkują. Bynajmniej nie jest to dwoina, tylko skóra licowa!
  • IRO 29-11-2010 g. 10:53:17
    zamówiłem fotel z dwutygodniowym wyprzedzeniem miał byc prezent na 90 te urodziny,(firma o tym wiedziała)niestety firma okłama mnie kilka razy jest nie słowna a obecnie telefony nie odpowiadają typowa "wielkopolska nie-solidność"przykro to pisać,brak elementarnego przeproszenia.Ostrzegam przyszłych klientów przed markentingiem w salonach odbiega od zwykłej solidnosci kupieckiej
  • galerkiwnetrz.pl 29-11-2010 g. 18:41:31
    2 tygodniowe wyprzedzenie? Na meble się czeka 2-4 tygodnie (zależnie od firmy). Więc mało czasu zarezerwowałeś..... W Meble Agata czekałem chyba 3 tygodnie lub 4 na krzesła - a to zwykle produkty z paczki. Swalen robi na zamowienie wiec jak kupisz to prawdopodobnie dopiero zaczynają produkować (tak było w moim przypadku bo zamawiałem trochę inne wykońzcenie)
  • Monika 08-12-2010 g. 18:08:01
    Buahhaahaha! A od kiedy zakup mebli to "robienie interesów"?! Biznesmeni!!! Buahaha
  • dara 20-12-2010 g. 18:43:03
    Mam gdzieś opinie specjalistów i powiem,że kupiłem kąplet od swalena wersalkę i dwie finki skórzane.Do skóry nie mam zastrzezeń oprócz tego ,że kanapę reklamowałem dwa razy bo puszczała na szwach ale przyjechali i zabrali , naprawili.Rok po gwarancji rozpadł się szklielet foteli.Jak tapicer je rozłożył i mi pokazał co w nich było i z czego są zrobione to je wyrzuciłem.Odradzam zakup myśle ,że chinina w marketach jest trwalsza a wy róbta co chceta .
  • aaasa 17-01-2011 g. 18:04:05
    NIE POLECAM!!! Kupiłam zestaw nr 031 z funkcją spania, niestety złożenie funkcji spania z powrotem graniczy z cudem. Potrzebne są do tego dwie osoby, które przez 15 minut mocują się z siedziskiem, żeby je wepchnąc z powrotem. Po złożeniu reklamacji pan stwierdził, że wszystko jest ok i tak to się zamyka! Beznadziejna firma!
  • megi 27-08-2011 g. 12:12:27
    Kupiłam zestaw 071. Chyba najwygoniejszy zestaw na rynku. Nawet Kler nic lepszego nie mógł zaproponować. Zestaw w Klerze o podobnym wypełnieniu, czyli pianki wysokoelastyczne i silikon, komfort siedzenia dobry - kosztuje ok 18 tys. Kosmos. W Swalenie 071 kosztuje w promocji 9 tys. Nie robię reklamy ani antyreklamy dla żadnego z salonów. Po prostu jestem zachwycona moim cud wypoczynkiem. W moim przypadku okres oczekiwania zgodny z umową, obsługa profeska, wszystko ok:)
  • Syka 06-01-2012 g. 13:26:13
    KŁAMCY. Kupiłam w sklepie Abra w lipcu 2010 narożnik prawy Indiana,cecha skóry 1-(nic mi to nie mówi)kolor Antic 3821 brąz/rudy cenie 2,500tys promocja w Abrze. Wszystko byłoby ok gdyby nie to że kolor na oparciu-podłokietniku zaczął się ścierać,korzystanie z narożnika odbywała się w normalnych warunkach nie nasłonecznionych, a powstały przebarwienia. Zgłosiłam reklamację 16.11.2010 po 2 tyg telefon,że przyjdą spisać protokół reklamacyjny.Oględziny odbyły się 8.12.2010 i zaraz oceniono i dano odpowiedz"jest to typowa cecha skór antycznych(dekatyzowanych) nie stanowi ina podstaw do reklamacji. Zgłosiłam zaraz uwagi do tego że nie jestem jasnowidzem ani znawcom skór kupiłam narożnik na lata a nie na rok. Dostałam po 2 tyg odp ze oni informują o tym klientów że może zaistnieć taka sytuacja. tylko niestety nie dostałam nic na ten temat ani w Abra ani przy przesyłce z Swalena. NIE POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM TYCH OSZUSTÓW.
  • zorientowany 24-04-2012 g. 14:50:48
    ...meble jak meble, ani gorsze, ani lepsze od tych sprzedawanych przez konkurencyjne firmy w tym samym przedziale cenowym...jednakże czego można się spodziewać po zakupie w granicach 3 tysięcy - przecież to oczywiste, że nie będzie to super produkt! BTW (tylko bez obrazy) jacy klienci, takie wypoczynki! Powodzenia!
  • zadowolony 24-04-2012 g. 18:04:58
    A mnie nic nie przekona, że to zła firma jest! Bo to Firma przez duże Fy! Polska firma, ze swarzędzkimi tradycjami meblarskimi! Firma dla znawców i koneserów! O problemach (jeśli są) rozmawiać trzeba, pytać i dowiadywać się, a nie wypisywać krzywdzące opinie w internecie! Uczniowie do szkół! Śpiewacy do Opery! Klienci do sklepów! Najpiepiej Do sklepów Swalena!
  • lilka21 01-08-2012 g. 15:57:58
    Ludzie, czego wy od firmy chcecie? Sama posiadam i użytkuję meble kpl 031 od co najmniej 2 lat i wszystko jest ok. Rok pózniej namówiłam swoją mamę na zakup narożnika 121 w skórze standard i do dziś słyszę , że matka lepszej kanapy w zyciu nie miała. Meble to meble, zdarzają się wpadki i to nie tylko w branży meblowej, ale widzę, że najbardziej narzekają ci którzy by chcieli mercedesa w cenie malucha! Ale tak niema;) Pozdrawiam wszystkich szczęsliwych nabywców produktów firmy Swalen.
  • kamila 10-08-2012 g. 10:48:31
    odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie!!! zakupiłam narożnik, któremu pękają szwy, firma uważa,że to nie powinno podlegać jakiejkolwiek reklamacji. Ceny absolutnie nie są adekwatne do jakości. Masakra!
  • swalenlover 14-08-2012 g. 15:40:13
    Kto stoi za tymi niepochlebnymi wpisami o zacnej firmie? K-O-N-K-U-R-E-N-C-J-A!!!!
  • Mcherub 22-08-2012 g. 10:12:59
    Mam komplet ze skóry 051 niestety po 5 latach bardzo oszczędnego używania komplet zaczął się wycierać ale to do tego stopnia że każde najdelikatniejsze przetarcie zostawia jaśniejsze palmy nie mówiąc o umyciu jak niektórzy mówią wodą czy mydłem , gdybym wiedziała że to tylko na 5 lat w życiu bym nie kupiła
  • greg 24-08-2012 g. 14:00:19
    Śmieszą mnie te pretensje odnośnie przedłużającego się terminu realizacj (kumpel miał z tym niedawno problem) nie wiem co to swalen i jakie graty robią. Sam kupiłem w Klerze i czekałem 3 MIESIĄCE!!! Tak było w umowie, a wy (w tym mój kumpel robicie afere że obiecano wam w 6 tygodni i jeszcze 2 musieliscie czekać. Jak się kupuje mebel na zamówienie to trzeba się liczyć że może być opóźnienie bo coś się w fabryce zesrało , a nie biadolić że się nie ma przez dwa tygodnie na czym d. posadzić
  • Miecio 26-08-2012 g. 20:27:01
    A mój narożnik kupiony w Swalen w 2006 do dziś wygląda jak nowy. A konserwowałem go raptem ze 2x
  • NABRANA 24-10-2012 g. 19:14:16
    Przestrzegam przed zakupem melbi tej firmy.Swalem nabiera nas klientów ładnymi wystawkami i miłymi sprzedawcami.Meble są fatalnej jakości i mają fatalne wykończenie.Sweriws z zasady wystawia negatywne opinie.W moim przypadku zgłoszenie reklamacyjne dotyczyło fatalnego wykończenia narożnika.Na całej spodniej powierzchni skrzyni na pościel obicie z materiału strzępiło się. Panowie serwisanci stwerdzili, że tak wygląda proces technologiczny. Śmiem twierdzić, że w ogóle nie było ich na hali produkcyjnej, wyuczyli się kilku negatywnych odpowiedzi i tak sobie pracują. Reasumując, JEŻELI NIE MASZ NA CO WYDAWAĆ PIENIĘDZY, MASZ ICH ZA DUŻO , NIE WAŻNA JEST DLA CIEBIE JAKOŚĆ I ESTETYKA WYKOŃCZENIA KUP BUBEL POD NAZWĄ SWALEN.BĘDZIESZ ZADOWOLONY
  • Oszukana 11-11-2012 g. 22:42:58
    Mam identyczny komplet, który widnieje na zdjęciu dałam za niego bagatela 12000zł. Sprzedawca zapewniał,że to skóra najwyższej jakości. Niestety po niecałym roku użytkowania na oparciach fotela skóra zaczęła się odbarwiać. Reklamowałam. przyjechali i wymienili wadliwy zestaw. Kolejny okazał się takim samym bublem. Ponownej reklamacji nie uznali, pani stwierdziła,że celowo piszę sobie po meblach długopisem, a potem wycieram i efekt jest taki a nie inny. Poddałam się i nie walczyłam o swoje, chociaż w tej chwili po dwóch latach użytkowania ( a raczej chuchania i dmuchania na te meble) zestaw nadaje się tylko do wymiany. Ja czuję się oszukana, nikomu nie polecam tej firmy.
  • MAJKA 26-11-2012 g. 13:10:03
    Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z zakupu zestawu 241 a mam również w jasnej skórze już 2 lata a moja teściowa kupiła właśnie narożnik 361 w modenie jest jeszcze lepszy niż ten na ekspozycji to że sie skóra odbarwia to już raczej nie wina fabryki ja bym wogóle takiej reklamacji nie uznała miałeś szczęście że fabryka wymieniła ci go na nowy i nic cie to nie nauczyłoże wypada nie siadać w farbowanych dżinsach na jasnej skórze zwłaszcza na jasnej bo może przejąć barwniki to sa wyroby naturalne i według mnie należy przestrzegac kilku zasad o których mnie sprzedawca kilka razy informował a zwykła logika też podpowiada!!
  • 12-12-2012 g. 19:04:15
    na klopoty svalen
  • marianna 21-12-2012 g. 16:39:25
    kupilam wypoczynek w swalenie przeszlo 10 lat temu. nie wiem jaki model, ale z czystym sumieniem moge powiedziec ze jest to najlepszy wypoczynek jaki mam. ze skora nic sie nie dzieje, jaka byla taka jest, oczywiscie wypelnienie poduch wymaga wymiany ale to juz jest naturalne po tylu latach uzytkowania. nie rozumiem opinii niektorych ludzi wyzywajacych pracownikow swalena od oszustow. Kupujac w swalenie to wy wybieracie jaki chcecie rodzaj obicia, czy skora czy tkanina, wiec pretensje tylko do siebie! co do czasu oczekiwania, meble sa robione na zamowienie. zamawiajac samochod tez sie czeka pare tygodni czasem miesiecy, co innego jak bierzesz z placu. Bardzo POLECAM FIRME SWALEN! SWIETNA OBSLUGA, DOSKONALA JAKOSC!
  • zdegustowany 23-01-2013 g. 09:55:08
    Podzielam niestety negatywne opinie o firmie. Szczególnie skóry są kiepskie. Jeśli chodzi o reklamację to po 4-ch latach od daty zakupu (gwarancja tylko 2 lata)powiedziano mi że mogą dosłać odpłatnie kawałek skóry na którym wykonałem próbkę umycia i skóra się odbarwiła!!! Ponadto zaczęła pękac na szwach. Taki kawałek skóry 0,3 x 0,4 m wyceniono na 50 zł ale przesłano przez DHL który zażądał 52 zł za dostarczenie. To była po prostu złośliwość. Oczywiście odmówiłem odbioru i mam bubla w domu. Tym zadowolonym życzę cierpliwości. Po kilku latach czeka ich to samo!!!
  • zawiedziony 08-03-2013 g. 12:29:11
    Odradzam zakupu mebli z firmy SWALEN. Po kilku miesiącach użytkowania niektóre fragmenty skóry są mocno popękane.firma odmówiła uznania gwarancji stwierdzając że użyto niewłaściwych środków konserwujących.Z łaski zaproponowano mi naprawę na mój koszt.Po roku od zakupu mam w salonie kanapę-BUBEL do wymiany.
  • MAJA26 10-03-2013 g. 21:59:18
    Pękała skóra bycast bo się dopytywałam przed zamówieniem u nich ale podobny problem miały inne fabryki które się wycofały z tej skóry ona została juz wycofana to nie ich wina a dostawcy skóry teraz są nowe sprawdzone skóry bardzo dobrej jakości wystarczy porównać toleda czy jakoś tak się nazywają i w takiej też mam narożnik 361 który u nich zamówiłam u mnie był dużo wcześniej niż w zamówieniu a skóra naprawdę mocna ostrzeżono mnie również przed środkami do czyszczenia skóry nieznanego pochodzenia tzw jarmakowymi które zawierają alkohol przez co skóra sama może się odbarwić dla mnie to najwygodniejszy mebel jaki miałam jak ktoś chce meble w tydzień to niech jedzie na buble do ikei
  • 15-03-2013 g. 08:40:27
    Nie dajcie sie zwieść pozytywna opiniom - to pisza ludzie ze Swalena. Dwa latat temu kupiłem sofe w skórze bycast. po roku zaczęła pękać - ewidentna wada materiału. pierwsza wade nprawili przed upłeywem gwrancji . po 3 miesiacach skóra znowu zaczęła pękać - odpisali , że jest juz po gwarancji i że moge zrobic sobie to na własny koszt. Sofa za 5000 złotych po dwóch latach uzytkowania do wyrzucenia.
  • ???? 02-04-2013 g. 14:45:25
    Ludzie, a wiecie ludzie, że w Polsce są również sądy, a nie tylko pracownicy od reklamacji w tej firmie?
  • NORTON 15-04-2013 g. 14:54:33
    Ja kupiłem u nich dwa zestawy i jestem zadowolony nawet bardzo!! Konkurencja nie śpi no cóż takie czasy walczy się o klienta wszelkimi sposobami.
  • zawiedziona 03-05-2013 g. 12:11:42
    Kupiłam zestaw 071, reklamowany w salonie jako najbardziej miękki model w kolekcji i taki tam był. Niestety, ten przywieziony do mnie jest twardy i nie tak wygodny jak prezentowany do sprzedaży. Na złożoną reklamację usłyszałam, że musi się usiedzieć i po 2-3 miesiącach będzie miękki. A co przez 2-3 miesiące? Mam się irytować, że kupiłam nie taki mebel jak chciałam? Jest to kpina, bo nikt o tym nie uprzedzał przy zakupie, że zestaw wymaga czasu na wysiedzenie. Wtedy bym na pewno go nie kupiła, bo są firmy, które miękkie meble produkują i nie trzeba czekać, że być może, jak będą nas odwiedzać goście, którzy dużo ważą - to się wysiedzi. Może firma liczy, że po 3 miesiącach zapomnę o reklamacji? Jedyne co mogę pochwalić, to obsługa sklepu na Jagiellońskiej w Warszawie i termin dostawy- szybszy niż w umowie. Może dlatego, że się spieszyli to produkt wyszedł nieudany. Myślę, że nigdy już nie skorzystam z tej firmy ani nie polecę jej nikomu.
  • zawiedziony 10-05-2013 g. 13:18:06
    "Ludzie, a wiecie ludzie, że w Polsce są również sądy, a nie tylko pracownicy od reklamacji w tej firmie?"
  • jacek 12-05-2013 g. 13:51:42
    Z czystym sumieniem mogę zarekomendować wyroby firmy Swalen. Zakupiony komplet charkteryzuje sie perfekcyjnym wykonaniem.Zaletą tej firmy jest rowniez fachowe doradztwo, dbałość o klienta i sprostanie jego wymogom.Stara Swarzędzka szkoła meblarska.Najwyższa półka w tapicerskim fachu za rozsądne pieniądze. Meble ktore na pewno bedą ozdobą kazdego domu.Gorąco polecam wyroby Swalenu.
  • bob_budowniczy 22-05-2013 g. 15:42:38
    Z czystym sumieniem odradzam zakupy i jakikolwiek kontakt z firmą Swalen. Zakupiłem narożnik w 2010 roku. Już po paru miesiącach skóra zaczęła się wycierać i tracić kolor. Był widoczny oddzielający się od reszty narożnika materac pod skórą. Po zgłoszonej reklamacji panowie z fabryki przyjechali i stwierdzili, że wszystko jest ok, tylko my źle użytkujemy. Typowe. Reklamację odrzucili. Skończyło się na biegłym rzeczoznawcy który po przyjeździe popukał się w czoło o powiedział, że to wina fabryki i producenta. Nie kupujcie tam nigdy nic i niczego. Są lepsze firmy i bardziej rzetelne.
  • Lipa 07-06-2013 g. 09:38:54
    Witam.Kupiłem wypoczynek w firmie swalen. Stoi on teraz nie jako ozdoba i wygląda okropnie.Oczywiście kasy nie chca oddać. Kilka razy reklamowany i po każdej reklamacji gorzej.Kosztował 6800 zł wystawilem na allego za 5000 zł miałem 3 osoby które ogłądały i stwierdziły że to badziew jakich mało.Firma twierdzi ,że on wygląda pięknie :)Jeśli ktoś chce zobaczyć na żywo jaki piękny jest ten wypoczynek to zapraszam do mnie.Chętnie pokaże na żywo lub wyślę zdjęcia.Kontakt do mnie 535 822 212 Absolutnie przestrzegam przed tą firmą.Wypoczynek można ogłądać w Poznaniu.
  • m.gorka 20-06-2013 g. 15:45:46
    A ja po wielu godzinach łazenia po sklepach wróciłam do punktu wyjścia, czyli do Jupitera do firmy SWALEN, gdzie po raz pierwszy urzekł mnie wypoczynek 361, co prawda w salonie prezentowany w super jakosci skórze, ale ja odwarzyłam się zamówić w tkaninie CARABU, która goraco plecam. Mam dwoje dzieci i niesfornego psa kanapowca, który uwaza się za najwazniejszego człona rodziny. Tkanina pod kazdym względem super i w 100 procentach do wyczyszczenia z każdego rodzaju zabrudzen, no i cena nie porównywalnie atrakcyjniejsza. Osobiscie goraco polecam. Obsługa bardzo miła, zwłaszcza pani z która podpisywałam umowę. Mysle, ze mój kolejny zakup dokonam równiez w firmie Swalen. pozdrawiam i więcej optymizmu dla wiecznie niezadowolonych klientów;)
  • wiemnajlepiej 15-07-2013 g. 17:17:05
    A ja widziałem u nich trzy zestawy i jestem zadowolony nawet bardzo!! Konkurencja nie śpi no cóż takie czasy walczy się o klienta wszelkimi sposobami.
  • Leszek eN. 15-07-2013 g. 17:26:07
    Z czystym sumieniem mogę zarekomendować wyroby firmy Swalen. Każdy komplet charkteryzuje się perfekcyjnym wykonaniem, a zaletą tej firmy jest rownież fachowe doradztwo, dbałość o klienta i troska o sprostanie jego oczekiwaniom... Ceny też nie są wygórowane,a jakość mebla i skóry są doskonałe. Trudno spotkać w tym zalewie tandety tak niepowtarzalne produkty...
  • kupic? 17-07-2013 g. 18:28:53
    Nie wiecie czy warto kupować meble w Megameble.net ?
  • agata 86 19-07-2013 g. 10:29:09
    Kupiłam wypoczynek (3 elementy)z tej firmy. Nikomu nie polecam. Po niespełna miesiącu musiałam złożyć 2 reklamacje - na fotel z funkcją relaks i na sofę 2-osobową. Kieszeń sofy rozpadła się. Z tak tandetnego materiału są wykonane meble, że front kieszeni na pościel odpadł. Niecały miesiąc a ja kolejny miesiąc czekam na naprawione meble. Nigdy nie zdecydowałabym się na zakupy w tej firmie. Przestrzegam wszystkich. Za 11 tyś totalna tandeta. Ale zachciało nam się renomowanej firmy i mamy - rozpadające się meble z płyty wiurowej
  • lipa 21-07-2013 g. 12:38:15
    Chętnie pochwale się tandetnym wypoczynkiem swalen za nie cale 7000 tyś udostępniam zdjęcia oraz możliwość oglądania na żywo.Nr.tel 535822212 Poznań
  • kaSia 22-08-2013 g. 18:10:56
    Co do komentarzy pozytywnych, szczególnie od "Leszka eN" - ewidentnie widać, że pisał to ktoś ze swalenu! sztuczny, wymuszony komentarz, haha ŻAŁOSNE!
  • Zapytajnik 27-08-2013 g. 14:12:16
    Pani KaSiu: a po czym to widać, że pozytywny komentarz pisze ktoś ze Swalena? Klienci Swalena piszą tylko złe komentarze? To nie ma już zadowolonych klientów? Hm...dziwne... PS Ja tam się na ortografii nie bardzo wyznaję, ale nazwy firm piszemy dużą literą, czyż nie? Tak sobie napisałem, bo bawią Panią błędy ortograficzne...chciałem, żeby się Pani uśmiechnęła...
  • Dominiczek2121 01-09-2013 g. 16:36:26
    Kupiłem komplet skórzany z lekko bujanym fotelem i jestem bardzo zadowolony. Meble się nie niszczą i są bardzo wygodne. Jedyną wadą jest ołówek na skórze którego nie mogę zmyć po miesiącu, mimo wszystko jest mało widoczny. Obsługa bardzo miła, nie wymuszała na mnie kupna, ani dużej zaliczki. Polecam!
  • Grażyna 23-09-2013 g. 14:36:16
    17.09 kupiłam narożnik Nebraska. Prezentuje się pięknie.Dostawa w 4 dni.Po przeczytaniu tych powyższych opini siadamy na dywanie żeby nie zniszczyć skóry.Narożnik przykryłam prześcieradłem-przed kurzem.
  • Klientka 16-10-2013 g. 12:24:01
    a ja nadal czekam, już 3 miesiąc, w firmie SVALEN nikt nie wie ile jeszcze, ponoć skóry nie ma, ale jak brali zaliczkę to wszystko było, przerażają mnie powyższe wpisy - czekam na BUBEL?!
  • do Klientki 14-11-2013 g. 19:04:40
    A w którym salonie Swalena taki bałagan?
  • Klientka 18-11-2013 g. 13:43:34
    w jakim by nie był, za Salon Firmowy i zamówienia odpowiada firma, a na rzeczony narożnik nadal czekam!
  • Miecio 19-11-2013 g. 15:16:40
    Klientka, a moze ty nie jestes klientką, tylko konkurencją?
  • Andy 21-11-2013 g. 08:59:52
    Ja zamówiłem sofę 021 w dniu 1.08 w umowie z terminem dostarczenia do 10 tygodni. Niestety z braku skóry termin ten przeciągnął się do prawie 14 tyg. ale mnie się nie spieszyło a w ramach przeprosin otrzymałem dodatkowy rabat przy odbiorze 3.5% od ceny wyjściowej. Sofa zgodna z zamówieniem a wybieraliśmy lepszą skórę i drewno barwione na dąb rustikalny. Wg mnie firma jest wiarygodna, ponieważ jak minął termin 10 tyg. to w każdym następnym tygodniu otrzymywałem telefon z informacją na jakim etapie jest moje zamówienie. Oni też są zależni od swoich poddostawców przecież. Tylko te ceny, mogłyby być niższe!
  • Klientka 28-11-2013 g. 11:20:27
    do Miecia - nie jestem konkurencją, jestem szarym klientem, któremu zamarzył się lepszy produkt, otrzymałam go dokładnie tydzień temu. Wykonanie poza jednym elementem jest OK., ale ten jeden element psuje wszystko, nie wiem czy reklamować czy machnąć na to już ręką, perspektywa kolejnych tygodni w oczekiwaniu na reklamację skutecznie mnie od tego odsuwa.....ot świata nie zmienisz, a szczególnie naszych drogich producentów
  • ewa 25-05-2014 g. 16:02:24
    mam zamiar kupić narożnik model 341. poproszę o wasze opinie
  • Kasia 28-05-2016 g. 15:14:53
    Kupiłam prawie rok temu skórzany narożnik za prawie 12 tysięcy złotych. Po 11 miesiącach zgłosiłam reklamację na skórę i wtedy się dowiedziałam, że skóra to jest tylko miejscami, a główne obicie to skaj. A co do tej skóry miejscami, to też się nazywa dwoina, bo to na dwoje babka wróżyła czy to już skóra czy jeszcze mięso. Szkoda, że Pani w Jupiterze, która przyjmowała zamówienie \"zapomniała\" powiedzieć, że s skórze znaczy dla nich \"częściowo w skórze a częściowo w plastiku\". Teraz skórę mam tylko na siedzeniach i oparciach i zmieniają kolor inaczej niż dół, boczki i plecy. To jest koszmar, tym bardziej, że kupiłam tak nie z oszczędności ale z niewiedzy. Albo - niepowadomiona przez sprzewczynię.
  • Mama 05-06-2016 g. 15:26:35
    W Jupiterze jest taka jedna wielka sprzedawczyni w przenośni i dosłownie. Zamknęła mi sklep przed nosem mówiąc, że idzie do toalety a za chwilę ją zobaczyłam stojącą w sąsiednim sklepie i opowiadającą o wakacjach. Jak już musicie kupować w Swalenie to polecam w Warszawie sklepy na Jagiellońskiej i w Domotece. Tam jest przyjemna i kulturalna obsługa a nie jakieś baby rodem se sklepów PRL-u.
  • Miecio 29-06-2016 g. 17:17:49
    Wielka i groźna sprzedawczyni tam jest zaprawdę. Wielka i grzmiąca. Jak poprosiłem żeby mi pokazała jak się łózko otwiera to mi powiedziała, żebym sobie sam otworzył. Ale jakoś mi nie wychodziło i wtedy mi pomogła. Tylko jak się spięła, żeby tą kanapę otworzyć to straszliwe pierdnięcie wydała. Pewnie nie ma wprawy, ale ja myślałem, że to już budynek się wali. Może lepiej jej nie prosić o nic bo broni biologicznej użyje. A tak lepiej pójśc sobie do innego sklepu Swalena gdzie pomogą i nie otrują gazem. Swoją drogą mogła choć powiedzieć przepraszam. Jeśli tam mają monitoring to powinni to na youtuba rzucić bo nieczęsto się taki cyrk zdarza.
  • Karol 06-08-2016 g. 10:12:24
    Nie zawsze jest źle. Byłem w tym tygodniu pod sam koniec dnia. Sprzedawcą był sympatyczny chłopak. Odpowiedział na wszystkie pytania, poradził z tkaniną, migiem wycenił mebel. W sumie jestem zadowolony. Tylko trzeba na niego trafić albo pytać kiedy będzie.
  • Dziadek 18-08-2016 g. 19:30:53
    Obsługa może i różna, raz dobra raz zła, ale meble w moim przypadku złe. Dwie reklamacje i nadal meble nie jest taki jak miał być. Relaksy w fotelach po dwóch naprawach nie działają. Szkoda że dałem się namówić na zakup. Najpierw było dwumiesięczne opóźnienie a gdy przychodziłem do Jupitera w sprawie opóźnienia do sprzedawczyni krzyczała na mnie, a teraz nie potrafią go naprawić.
  • Wacek 15-09-2016 g. 15:56:21
    OSZUKUJĄ jak mogą. Kupiłem duży narożnik za poważne pieniądze. Miał być skórzany a już długo po zamówieniu dowiedziałem się, że skóra jest tylko na siedzeniach a reszta to syntetyk. Dowiedziałem się tego późno, a dokładnie wtedy gdy kolejny raz przyszedłem do sklepu w Jupiterze w sprawie opóźnienia. Sprzedawczyni nakrzyczała na mnie, że opóźnienia są normalne a co do skóry to powinienem się domyślić że za 8000 nie będzie całości w skórze naturalnej.
  • Pk 08-03-2017 g. 23:30:56
    Nasz zestaw wypoczynkowy po 3 latach : 1. Pianka w siedziskach potozwarstwiała się. 2. Rogi zagłówków i oparć poodkształcały się. Serwis z uśmiechem za naprawę porozwarstwianej pianki krzyknął 10% ceny zestawu. Ponad 1000 zł. Żenada, zestaw za kilkanaście tysięcy wytrzymał 3 lata zwykłego użytkowania. To ma być jakość. Meble z Agaty czy Brw są lepsze. SWALEN=SZmelc.
  • Beata 16-03-2017 g. 16:15:58
    Stanowczo odradzam zakup mebli w firmie Swalen, omijajcie szerokim łukiem!!! Firma jest nieuczciwa i nierzetelna. Zakupiłam meble skórzane w 2014 r za ponad 13 tys. zł, które dotarły do mnie uszkodzone. Zostały przeze mnie przyjęte warunkowo bo był to okres przedawiateczny ale po nowym roku firma miała wymienić skórę, która była przetarta na szwach. Do tej pory reklamacja nie została naprawiona pomimo, że firma od czerwca 2016 r do chwili obecnej przetrzymuje moje meble. Reasumując nie mam ani mebli ani pieniędzy a firma unika kontaktu i nie ma w firmie żadnej osoby odpowiedzialnej za naprawy reklamacyjne.
  • Ana 31-08-2017 g. 11:34:48
    Odradzam 2 krotnie reklamowałam wypoczynek 6 mcy czekania na wymianę to delikatnie mówiąc niepoważne podejście Skora po 3 latach wyglada gorzej niż ekoskóra pęka przeciera się Nie polecam
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: