Centrum Handlowe Jupiter Warszawa - zakupy meblowe w centrumNarożnik Jocker

Narożnik Jocker firmy Etap-sofa w cenie 2635 PLN Narożnik Jocker firmy Etap-sofa  w cenie 2635 PLN
Zobacz równieź
  • Salon BRW Warszawa - Meble BRW Warszawa - duży salon w Jupiterze. BRW w/g reklamy ...
  • Jupiter Warszawa - Centrum Handlowe Jupiter - Warszawa ul Towarowa 22. Asortyment: ...
  • Kanapa Swalen - Kanapa lub sofa firmy Swalen model 131. Meble tej firmy mogę ...
  • Jupiter godziny otwarcia - Godziny otwarcia: entrum jest czynne pn.-sob. od godziny 10:00-20:00 ...
  • solidne polskie meble - Kanapa skórzana Swalen w cenie około 3500PLN. Cena widoczna ...
  • Flugger farby - Flügger sklep z farbami. Duńska firma sprzedająca farby dekoracyjne, ...
  • Meble BRW - Meble BRW: szafy, kuchnie. W BRW w Jupiterze znajduje się duża ...

Komentarze, opinie, forum
  • Fidzia 09-09-2009 g. 18:13:36
    Kupiłam identyczny, bo jakość i cena mnie przekonały. Po miesiącu czasu okazuje się, że niedokładnie zmontowany, gwóźdź drapie skórę, część siedziska przy zamykaniu sciera skórę skrzyni na pościel. Generalnie rewelacja. Z firmą walczymy od prawie 2 miesięcy porażka. Jedyny komentarz serwisu, otarcia są eksploatacyjne (po miesiącu użytkowania). Dobrze, że trafiłam na rewelacyjny sklep, który dba o klienta, bo serwis tej firmy spisuje się beznadziejnie.
  • Adam 10-09-2009 g. 00:52:57
    A ja kupiłem narożnik Swalen Swarzędz i sprawuje sie super
  • lion 04-01-2011 g. 15:03:35
    Badziew !! Po 2 miesiacach skora zaczela sie luszczyc (jak opalenizna na plecach).Reklamacji nie uznali ( wyslalem tylko zdjecia i nic wiecej)Odpisali ze to moja wina,kanapa byla zle czeszczona.Prawde mowiac nikt jej jeszcze niczym nie czyscil.Wiec probuje dalej.
  • hania 23-02-2011 g. 22:58:15
    A ja napaliłam się na kupno narożniczka z tej firmy i nie wiem , co robić, czy to nie są przypadkiem tendencyjne wypowiedzi jakiejś konkurencji, zresztą o wielu firmach tak piszecie, m.in o Gali i wejnercie, czy się tym sugerować, czy ryzykować????????????????????? czy mieć to w nosię????????????
  • Angela 23-08-2011 g. 02:49:26
    Mam ten sam problem, jak ktoś chce mogę wysłać zdjęcia na maila. Skóra się zaczęła łuszczyć po 1,5 roku. Teraz jest narzuta, która kryje jej wygląd, ale za takie pieniądze można kupić nawet używane z lepszym gatunkiem obicia. I będzie dłużej służyć wyglądem. Jest bardzo wygodne i super się śpi. zdjęcia wysyłam z angel121@buziaczek.pl :)
  • Majka 12-09-2011 g. 08:33:36
    Ja zakupilam rok temu meble firmy Etap.Naroznik skorzany i fotel .Juz po trzech miesiacach farba ze skory zaczela sie luszczyc.Reklamacja nie zostala uznana.Czy ktos moze mial podobne problemy??Nie wiem co dalej robic??Prosze o informacje!!!
  • olga 02-10-2011 g. 19:18:19
    Tandeta na czym świat stoi! Walczę z firmą ponad pół roku i firma się wykręca od odpowiedzialności. Sprzedali mi sofę w pierwszym gatunku, a otrzymałam sofę obitą skórą, którą jak to się już ktoś wyraził nadającą się tylko na torebki i portmonetki. Co gorsze, szwy ozdobne na siedzisku puściły i naprawy serwisu nic nie dają! Jeszcze nam wmawiają, że to nie jest żaden problem, bo przecież można na niej siedzieć! Ostrzegam wszystkich! A opinie w stylu, że to wypowiedzi konkurencyjnej firmy można pomiędzy bajki włożyć! To są opinie zawiedzionych klientów!
  • olga 02-10-2011 g. 19:31:30
    Jeszcze jedno. Majka namawiam cię do ostrej walki. My idziemy do sądu... Takim cwaniakom nie można popuścić! Oni na to liczą. Myślą, że zniechęcą nas opiniami własnych rzeczoznawców. Ale się grubo mylą i na nich też są sposoby! Owszem czasochłonne, ale pozwalają chronić nasze prawa!
  • Lena 26-10-2011 g. 16:27:13
    Po tym co przeczytałam, cieplej na sercu mi się zrobiło. NIE JESTEM SAMA... A już myślałam, że tylko mi trafił się bubel. Że tylko ja mam koszmarnego pecha. Że tylko mnie firma etap sofa ma w d...e. Potwierdzam, że jakość skóry pozostawia wiele do życzenia! Szwy ozdobne są niechlujne i puszczają! A sofy idealnie wyglądają tylko w ich salonie! I są to bardzo wyważone słowa... bo gdybym chciała użyć tych, co mi w duszy siedzą to moja wypowiedź z całą pewnością zostałaby usunięta. Rozważającym zamysł zakupu ich mebli radzę by ochłonęli i poszukali lepszej firmy.
  • lukas1978 28-05-2012 g. 18:29:36
    ja kupiłem taki narożnik joker jak nazdjęciu za 2800 zł i jestem bardzo zadowolony mam już go 2 lata i jest ok . skóra 1 klasa nie narzekam.
  • goaja 21-08-2012 g. 14:49:42
    Nie polecam tej firmy .Zamówiłam sofe +2 fotele i w dniu kiedy rozpakowywałam towar w domu okazało sie że jest to straszny bubel.Jakość gorsza niz na targu-/brak kontroli jakości/ odbarwienia materiału,trwałe wygniecenia, marszenie sie siedzisk i oparć.Zażądałam zwrotu pieniędzy ,ale nma prózno ,tera zczekam za 2 dni mija 2 tygodnie zobaczymy co odpowiedza bo teraz narazie nikt sie nie interesuje.Jestem skłonna podac sprawę do Sądu .
  • Ewa 22-11-2012 g. 08:59:10
    Ja mam jokera od pięciu lat, skórzany w kolorze granatowym i jest bezbłędny. Raz miałam tylko problem ponieważ spadła sprężyna w mechaniźmie podnoszącym siedzisko do pojemnika na pościel, ale po zgłoszeniu reklamacji przyjechał serwis i naprawił usterkę. Poza tym wszystko w najlepszym porządku. Skóra pomimo eksploatacji narożnika jest w stanie nienaruszonym. Nie marszczy się, nie niszczy. Jestem bardzo zadowolona z zakupu
  • DP 02-01-2013 g. 20:47:34
    Udało się komuś coś wywalczyć z firmą ETAP SOFA? Kupiłem kanapę miesiąc temu i już skóra zaczęła się łuszczyć. Okazuje się, że to nie jest skóra licowa tylko dwoina. Odpad z produkcji skóry, pomalowany ze sztucznie nadaną fakturą. Skórę tą można paznokciem zdrapywać, pod spodem jest zamsz. To jest zwykłe oszustwo.
  • lispa 19-03-2013 g. 00:18:26
    a ja mam naroznik joker w kolorze kosc sloniowa z etap-sofa juz ponad dwa lata i jest jak nowy z wyjatkiem tego ze koty mi go troche pokuły pazurami. nastepny skorzany kupie takze w Etap-sofa
  • ark 18-07-2013 g. 17:04:00
    Nie warto!!! Niech już nikt się nie da nabrać na jakikolwiek produkt tej firmy! Nie dajcie się nabrać na to co widzicie na ekspozycji w sklepie. To co jest w sklepie to całkowicie różny produkt i raczej trudno nawet uwierzyć że pochodzi od jednego producenta. Jak zresztą niechętnie przyznała to jedna Pani w salonie AGATA MEBLE, że w ETAP SOFA na ekspozycję zamawia się meble na specjalne zamówienie. Po tym co mnie spotkało szczerze wątpię aby ta sama firma była zdolna wykonać choć jeden mebel bez kilku wad. Zamówiłem zestaw skórzany Marrone na szczęście (szkoda, że tak późno) poczytałem na różnych forach opinię na temat mebli z ETAP SOFA. Zanim zapłaciłem i odebrałem meble w domu zażądałem możliwości obejrzenia mebli w magazynie sprzedawca w salonie VERSO we Wrocławiu starał się mi to uniemożliwić i zniechęcić do tego, dopóki nie poinformowałem go, że znam prawa konsumenta i mam do tego prawo. Po odpakowaniu mebli okazywało się, że szuflada - skrzynia w sofie pod obiciem skórzanym jest złamana, w fotelu na skórze w miejscach gdzie jest naciągnięta na stelaż są dziury i przetarcia, na wyciąganym podnóżku z fotela przez środek przechodzi paskudny szew którego na ekspozycji wcale nie było, jakość skóry i materiału wewnątrz to dosłownie dramat, wnętrze wykonane jakby siekierą ktoś to wszystko na biegu wyciosał, wystające drzazgi, wystające ostre śruby, zwisające krzywe fragmenty skóry byle jak poprzebijane takerem. Do tego niemal każdy szew na tej skórze był krzywy, skóra była krzywo ponaciągana na każdym siedzisku i, oparciu i po bokach, nawet z tyłu mebla. Kiedy usiadłem na 3 sek. na skórzanym siedzisku powstały głębokie rysy których już nie dało się pozbyć próbami zacierania ręką. Spisałem listę wad, którą kazałem podpisać sprzedawcy. Oczywiście nie zapłaciłem i nie odebrałem mebli. Sprzedawca obiecał że meble wrócą do fabryki i zostaną naprawione. Po kilku tygodniach meble wróciły z fabryki i po ponownych oględzinach niestety okazało się że większość wad nie zostało usuniętych to na dodatek były nowe i to poważniejsze m.in. wielkie wyłamane dziury w konstrukcji drewnianej pod skórą. Sprzedawca znów mnie zapewnił, że następnym razem będzie idealnie. Przy okazji zauważyłem jak sprzedawcy sklepu VERSO we Wrocławiu robią ludzi w balona zdając sobie sprawę, że meble tej firmy nigdy nie są pozbawione wad namawiają aby zapłacić za mebel i przywieść klientowi do domu i tam szukać ewentualnych wad. W ten sposób sklep pozbywa się problemu gdyż pieniążki już ma, a klient musi się sam użerać z firmą ETAP SOFA. Znów odczekałem kilka tygodni i w myśl art. 636 § 1 kc wezwałem pismem do wydania mi mebli zgodnych z umową w określonym terminie. więc zgodnie z art. 635 kc zażądałem zwrotu zaliczki, gdyż firma ETAP SOFA nie wywiązała się umowy w określonym terminie. Szczerze mówiąc po prostu w to w ogóle nie wierzę aby ta firma była zdolna wykonać jakiś mebel w minimalnie przyzwoitej jakości w nieokreślonie długim czasie. Cieszę się, że nie mam tych mebli w domu. Kupiłem w końcu meble skórzane, według mnie ładniejsze, tańsze, i naprawdę wykonane bez zarzutu u mniejszego polskiego producenta. Po doświadczeniach z ETAP SOFA naprawdę bardzo przyglądałem się im zanim zapłaciłem ale do niczego nie można się przyczepić i taka pewnie jest ogólna norma u pozostałych producentów mebli skórzanych. Jakość i solidność wykonania wprost nieporównywalna w żadnym aspekcie w stosunku do ETAP SOFA. Ludzie proszę was, jeśli już niestety zamówiliście meble w ETAP SOFA nie płaćcie reszty pieniędzy póki nie oglądniecie bardzo dokładnie mebli na magazynie. Sprzedawcy będą robić wszystko aby wam te meble przywieść do domu i pozbyć się wielkiego kłopotu. (szczególnie proszę uważać na sprzedawców salonu VERSO we Wrocławiu)
  • naroznik jocker 23-03-2014 g. 15:11:13
    Sprzedam uzywany naroznik Jocker + fotel, Skora naturalna, stan idealny. Kolor- kawa z mlekiem.Funkcja spania + pojemnik. Warszawa. Prosze o wiad: bedi70@gazeta.pl
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: